Search
קישורים

השאר פרטים לקבלת עדכונים

קידום אתרים SEO במנועי חיפוש (גם גוגל)

תוכן עניינים

קידום אתרים

הרבה בעלי אתרים חושבים שקידום אתרים SEO אורגני לאתר שלהם רלונטי רק לקידום בגוגל, זוהי טעות שבגללה האתר אינינו תופס תאוצה. כדי לקדם אתר נכון צריך לקדם אותו כך שזה ישפיע על כל מנועי החיפוש, גם האיזוטרים שרוב האנשים לא שמעו עליהם כמו DuckDuck או בינג של מיקרוסופט שבישראל כולם חושבים שהוא לא רלונטי אבל אצל המון מבוגרים ילדים וסתם אנשים שלא יודעים באמת לטפל במחשב ועובדים עם הגדרות הבסיס שקיבלו בינג הוא מנוע חיפוש נפוץ מאוד. ודוקא אם קהל היעד שלך מבוגר כדאי מאוד שלא תחפש דוקא חברה לקידום אתרים בגוגל, אלא חברה לקידום אתרים אורגני.

חברות SEO

מה עושה חברה כזו בשביל שהאתר יקודם בצורה אורגנית

  1. היא בונה תוכן איכותי ונכון לקידום האתר שלכם ומשלבת אותו בתוך האתר כך שמילות המפתח יקבלו את האימפקט הרלונטי
  2. עובדת על הצד הטכני, איפה שצריך הדר נכון וטייטל רלונטי ותיאור מטא והיררכית אתר ועוד ועוד כולל לפעמים סידור סכמות
  3. בנית לינקים מבחוץ ומבפנים. כלל אצבע אומר שהאתר הוא כמו שרשרת בריכות וצריך אסטרטגיה לבנית הקישורים הפנימיים וגם החיצוניים
  4. דואגת לאנליטיקה של האתר שלכם שיהיה לו מדדים של גוגל קונסול של בינג קונסול של יאנדקס לטובת מדידת אפקטיביות העבודה שלכם ושלהם על האתר

המטרה של קידום האתר

בואו נשים את הדברים על השולחן האתם מקדמים את האתר שלכם לא לטובת שמיים אלא בגלל שאתם רוצים להגיע למקומות ראשונים אורגניים בדפי החיפוש וכן בעיקר של גוגל קידום אתרים מקצועי מתמקד בישראל וברוב העולם המערבי במה שקורה בגוגל משתי סיבות.

  1. גוגל היא מובילה בנושא קידום אתרים אורגני, היא משפצת ומרחיבה את האלגוריתם שלה מידי חודש ומוציאה עדכונים שגורמים לכך שכל מיני אנשים שעושים קידום אתרים שחור ( בלק האט) לא יהיה שכר לעמלם.
  2. בעולם החופשי המערבי שישראל היא חלק ממנו ואינו כולל את סין ורוסיה וצפון קוריאה גוגל די שולטת מבחינת שימוש. עד כדי 60% נפח שוק

סיבות אלו בהחלט מצדיקות שיהיה משקל כבד ל קידום אתרים בגוגל אך לא שרק על זה יהיה הפוקוס

קידום בראית המובייל

80 אחוז מהתנועה היום היא במובייל לאתרים, ברכישות של מסחר זה מגיע ל 60 עד 70 אחוז

הנתון הזה רק מצדיק את העובדה שקידום אורגני חייב להתמקד בעולם המובייל ולענות על נושא מהירות האתר נראות האתר, השימושיות שלו במסך קטן שהיא שונה ממסך גדול. זהו חלק בלתי נפרד מ קידום אתרים בגוגל או בבינג או ביאנדקס וכו חשוב לשים על כך דגש מירבי היום מכיו שיכול להיות שיש לך ניקוד מעולה לאתר בדסקטום אבל המובייל שלך מגעגע מאחור

מילות מפתח

אתר אינטרנט שאין לו חקר מילות מפתח בסיסי, אינו יודע את ההבדל בתנועה שיש לו מבחינת מילות חיפוש ארוכות או קצרות מה המיקום שלו שם וכמה הוא מקבל תנועה וכמה הוא מקבל את החשיפה הנכונה לו.

לכן בכל זמן נתון כדאי וראוי שתעשו מחקר מילות מפתח תעשו כל הזמן רענון למטרות וליעדים למיקומים שבהם את רוצים להיות.

כלים מעולים למחקר מילות מפתח לדוגמא הם Semrush, ahref, כלי התכנון של גוגל אדס. אין צורך אמיתי להחזיק רשימה של 100 מילות מפתח צריך להחזיק רשימה של 10 קצרות ו10 ארוכות בכל רגע נתון על מנת ש קידום אתרים יהיה מבוסס על מתודה ולא על בסיס תחושת בטן וניחוש.

להבין שתוצאות החיפוש הן דינמיות וצריך להיות עם יד על הדופק ו ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש מילות המפתח אפקטיביות מאוד ולכן מחקר מילות מפתח חשוב לכם בשביל תוצאות החיפוש ובשביל שיווק דיגיטלי ובשביל האלגוריתם של גוגל בינג ביידו יאנדקס וכו.

אני ממליץ בחום להגדיל את בנק המילים הזה ולשתול אותם באתר בצורה נבונה בתגיות במטא תג באלט טאג בתפריט של האתר, חברה לקידום אתרים בגוגל או בבינג או כל מנוע חיפוש אחר תתן לכם מחקר כזה במתנה ועל בסיס רבעוני אם תעבדו איתם על קידום אורגני, לטווח ארוך. גם חברה לקידום ממומן בגוגל או בכל מדיה דיגיטלית אחרת תשמח לתת לכם מחקר מילות מפתח שכזה כמתנה על עבודה משותפת.

רוצים מדריך קידום אתרים אורגני למנועי חיפוש? צרו איתי קשר ותוך 3-4 מפגשים תוכלו לעשות את זה לבד כמו גדולים.

צ׳ק ליסט של 5 בדיקות פשוטות להבין אם איש ה SEO שלך זכאי לבונוס או בעיטה

מלא פרטים והצקליסט ישלח אליך