מסחר מקוון מכל מקום

השאר פרטים לקבלת עדכונים

תמונה של SEO

מעל 5 אתרים ל קישורים חינם

איך משיגים קישורים לאתר ובפרט קישורים חינם, פרויקט בדיקה בכל אחד מהאתרים הבאים, האם ניתן להירשם אליו לכתוב תוכן אליו, וממנו להוציא קישורים חיצוניים לאתרים , ובחינם,

Read More »
תמונה של SEO

מה המטרה של קידום אורגני

המטרה של אתר היא לייצר מודעות לשרות ואו למוצרים שלנו, ומכאן נגזר נוכל למדוד את זה בעזרת לידים שמתרגמים לכסף או מכירות שמתרגמים אותם גם

Read More »

מה הדברים הבסיסיים שכדאי לעשות לפני שבונים אתר

תוכן עניינים

3 נקודות בסיסיות לבנית אתר

לפני הכל החלטנו אם זה אתר תדמית אתר למשיכת לידים או אתר מסחר מקוון

על איזה פלטפורמה הוא יושב?

שופיפיי ויקס או וורדפרס

  1. תחקיר מילות מפתח 
  2. איפיון 
    1. עמוד הבית (תוכן)
    2. איפיון עמודים פנימיים (תוכן)
    3. איפיון דף צור קשר (תוכן)
  3. ארגון גרפי
    1. לוגו
    2. תמונות
    3. אינפו גרפיק

תחקיר מילות מפתח

  1. 3-4 אתרים של מתחרים
    1. מכאן נראה איזה מילים הם משתמשים
    2. על מה הם שמים דגש
    3. אם נצליח לזהות מאיפה הם מביאים את עיקר התנועה 
      1. רשתות חברתיות מנועי חיפוש וכו
  2. רשימה של 5-10 מילים שלקוחות שלכם מחפשים כדי למצא פיתרון כמו שלכם
    1. זהו המקום החשוב שלאורך זמן נצטרך להשתפר בו כדי להביא כמה שיותר תנועה רלונטית ואורגנית לאתר
  3. מה החזון של האתר
    1. מה המגנט של האתר

לדוגמא

חברתנו מוכרת צעצועים לילדים עם הפרעות קשב האתר מיועד למכור את הצעצועים ולהביא לידים מבתי ספר לטובת מכירות 

לטובת האיפיון 

בכל אתר יש שלושה דפי יסוד

  1. דף הבית
    1. הדף הראשוני שמייצר את הרושם על האתר והמסר שלו
    2. יש לנו 3-5 שניות לגרום לגולש להבין שזה מה שמעניין אותו ופה הוא רוצה לשוטט
  2. דף אודותינו
    1. דף שמתאר את בעליי החברה מה הם עושים ומה היחודיות שלהם
  3. דף צור קשר
    1. הנגשה של הציבור לקבלת תשובות לקבלת לידים וליצירת תנועה

כל אחד מהדפים הללו יש לו מטרה להסביר על החברה ולכוון ליצירת קשר

כדי לבלוט מעל המוני האתרים שקימים צריך להבין איזה עוד עמודיי תוכן צריך להכין לאתר, וזה יהיה חלק מהתוצר של מחקר מילות חיפוש.

העמודים הפנימיים מתחלקים ל 2 תוכן דינמי ותוכן קבוע

תוכן קבוע הוא עמוד תוכן שלרוב אינו מתעדכן כמו דף קשר גף עלינו ןדף על מוצריי החברה

יש אפשרות שהתכן יתעדכן לפעמים עקב שינויים מיבנים או רכישות ומיזוגים

דוגמא לתוכן שלרוב הוא קבוע זה מאמר כמו " איזה סוג צעצועים עוזרים לילדים עם בעית קשב וריכוז"

 תוכן דינמי

אביזרים שיעזרו לילד להרגע ולהפחית לחץ בכיתה לקראת שנת הלימודים

תוכן שיכול להשתנות כל תחילת שנה במסר במחקרים החדשים או בפיתוחים חדשים בתחום

מבחינת הקורא אין משמעות אם זה דף דינמי או קבוע מבחינתנו יש משמעות כי זה ההבדל בין דף פוסט או דף רגיל, ועל בסיס רשימת המאמרים המתוכננים נבנה את היררכית האתר כדי שגוגל יוכל לסרוק ולהבין את כונת האתר בצורה יעילה

הארגון הגרפי 

נחליט על מבנה האתר הגרפי נבחר תבנית רלונטית  ונארגן את התמונות הרלונטיות פר עמוד 

נוודא שגדליי התמונות אינם מייצרים איטיות בהורדה ובגישה לדף

נודא שיש לנו שפה ציבעונית רלונטית מבחינת איך נרצה שציבעי האתר יהיו

נייצר שרטוט שימחיש מה יהיה וניגש לעבודת בנית האתר

זה הצקליסט לבנית אתר

1.   מחקר מילות מפתח: בניית ההיררכיה של האתר על בסיס מילות מפתח חזקות. להסביר למי שלא מכירה

2.   הכנה : גרפיקה וצילום המוצר (4 תמונות לכל דף מוצר זה מספיק, לא להתפשר על פחות מ-3).

3.   הכנה תוכן כתוב (להתייחס לכל דף כאל הדף הראשון שמישהו רואה אצלך באתר והוא השגריר שלך).

4.   רישום  לפלטפורמה

5.   הקמה ובניית דפים

  1. מוצר  
  2. קולקציות   
  3.  בנית דפי צור קשר, מי אני (בעל האתר או החברה).
  4.    ובלוג עם 3 מאמרים לפחות

6.   נראות האתר ,

  1.    תפריט. (שזה היררכית האתר)
  2.  עריכת התבנית
    1. מהתבנית ועד דף הסליקה

7.   הגדרות האתר

  1. סליקה
  2. בניית תוכנית שילוח
  3.   חיבור לדומיין
  4.  פוליסי הצהרות האתר
  5.  חיבור לנראות האתר לאנשים מונגשים

8.   חיבור למערכות האנליטיק למיניהן (גוגל לינקאדאין פייסבוק פינטרסט טאבולה ועוד) חיבור ל google search console & Bing Webmaster. ונפתח גם Google My Business או נעדכן אותו

אלה חיבורים חינמיים שמאפשרים לנו להבין מי מטייל באתר שלנו ותורמים לנו להבין את הלקוחות שלנו