חיפוש

השאר פרטים לקבלת עדכונים

למה לעשות מחקר מתחרים

תוכן עניינים

כדי להבין איך לקדם אותך או כדי שתבין אם המקדם שלך עושה עבודה טובה, או כדי להבין את פוטנציאל המוצר שלך מבחינת השוק ומה היתרונות שלך על מתחרים שלך מבחינת האתר שלהם איך הוא בנוי מה הוא עושה ואיך הוא יכול לבלוט יותר אתה רוצה לעשות כזה מחקר

מחקר כזה גם יאפשר לך להציב יעדים מול אנשי הקידום שלך ולראות מה קורה

מי המתחרים שלך בשוק

חשוב במחקר של מילות חיפוש ומקר שוק להבין מי השחקנים אתם אתה מתמודד בשוק

מה הם עושים איך הם מקדמים מה ההשפעה שלהם , מה המשפך השיווקי שהם עובדים איתו

מה הם עושים עם גוגל, מה הם עושים בפייסבוק האם יש להם קהילה והם מתחזקים אותה?

איזה מילות מפתח חשובות הם משתמשים איזה שירותים הם מציעים ?

כל בעל עסק חייב להבין מי המתחרים שלו, אבל הרבה מבעלי העסקים מסתכלים מי העסק שמתחרה מולם פיזית מי המפעל או מי הספק שמוכר כמוהם, היום להבין מי מתחרה בך בעולם הדיגיטל ובגללו האתר שלך נדחף לדף השני בגלל מילת חיפוש חשוב לא פחות.

לעשות מחקר מתחרים זה לא פעולה מסובכת ויש כלים כמו Semrush ו Ahref שעושים את זה

אבל מה המסקנות איך לנתח את הנתונים איך להפוך את המחקר לאסטרטגית עבודה

בשביל זה אנחנו פה

למטה הרצאת טד מאלפת שמסבירה על תחרות ולמה להבין מי המתחרים שלנו יעזור כדי לעשות אנליזה איפה המקומות החזקים שלהם ואיפה החולשות שאנחנו יכולים לנצל.

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לקידום אורגני וממומן בגוגל

המטרה של המחקר לזהות את מילות החיפוש הרלוונטיות של האתר שימשכו אליו את הטרפיק הנכון והרלונטי למוצרים של האתר, ולתוכן של האתר.

המטרה של המחקר

  • 1. לגלות מילות מפתח חדשות הקשורות למוצרים, לשירותים ו לאתר שלכם.
  • 2. לראות נפחי חיפוש חודשיים:  הערכות לגבי מספר החיפושים שמילת מפתח מקבלת מדי חודש.
  • 3. להבין את העלויות: ניתן לראות מהי העלות הממוצעת להצגת מודעה בחיפושים של מילת מפתח מסוימת.
  • 4. לארגן מילות מפתח: כדי שאפשר יהיה לראות איך מילות המפתח מתאימות לקטגוריות שונות הקשורות למותג שלכם.
  • 5. ליצור קמפיינים חדשים המבוססים על מחקר מעמיק של מילות מפתח.

יישום מילות מפתח יעזור לדירוג האתר שלך מעל המתחרים.

כדי לקיים את המחקר בצורה המיטבית צריך

  1. 3-4 אתריי מתחרים ו המוצרים הרלוונטים לתחרות שם
  2. תיאור כללי של המוצר בשפת היעד לחיפוש ( אנגלית או עיברית) עד 300 מילה לא יותר

תקבלו אקסל עם עד 300 מילים וביטויים רלונטים למוצר

תהיה חלוקה למילה, נפח חיפוש, עלות קליק משוערת, משפחות\קטגוריות

דוח SEO קצר על האתר 

אופטימיזציה באתר מה חסר

בניית קישורים חיצוניים על איזה מילים ודפים!

הפקת דוחות מיקום לפי מילות חיפוש  

מה הבסיס ל SEO

  1. מחקרים
    1. מילות מפתח
    2. תחרות
  2. On Page
  3. Serp
    1. דף תוצאות החיפוש בגוגל 
      1. Meta Title
      2. Meta Description
  4. Off page קישורים
    1. מבנה האתר
    2. קישורים פנימיים
  5. תוכן
    1. שקשור לתוכן האתר ולמילות המפתח הרלונטיות
  6. כלי ניתוח
    1. לזהות מה המיקומים של האתר פר מילת מפתח
    2. גוגל קונסול
    3. גוגל מרצנט
  7. מובייל
    1. האתר צריך להראות טוב קודם כל במובייל ולהיות קריא במובייל

צ׳ק ליסט של 5 בדיקות פשוטות להבין אם איש ה SEO שלך זכאי לבונוס או בעיטה

מלא פרטים והצקליסט ישלח אליך