חיפוש

מה זה SEO או קידום אתר אורגני למנועי חיפוש.

אם אין לך קידום אורגני אתה מדמם כסף

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מאוד חכמים כדי להבין כל אתר מה הנושא שלו, ולמה הוא משמש, ואיזה צורך הוא משרת. הסיבה שמנועיי החיפוש משקיעים כלכך הרבה מאמצים , היא שכדי שלמנוע חיפוש יהיה זכות קיום, שיחזרו אליו לחפש בו. הוא צריך להיות מדויק ולהגיש את התוצאות הנכונות ביותר.

אך למרות המערכות המתוחכמות שיש לכל מנוע חיפוש, שכולל בוטים ותוכנות ניתוח, עדיין מנועי חיפוש כמו כולנו מעדיפים להתאמץ פחות, ולקבל את המידע בקלות. עקב כך נולד המקצוע הזה SEO = Search Engine Optimization 

שבפשטות אומר, איך להסביר למנוע החיפוש על מה כל דף באתר מדבר,  ואיך להגיע לדף הראשון במנוע החיפוש על בסיס מילת חיפוש.

רוצה לדבר על זה

תמונה של SEO

מה עושים כדי להגיע לדף ראשון

ישנם סטים של פעולות קבועות שאנשים עושים ומקיימים כדי לאותת למנוע החיפוש מה קורה באתר

  • מילות חיפוש בהיררכית האתר 
  • היררכית אתר ברורה 
  • מטא טייטלס
  • מטא דיסקריפשן
  • Schema רלונטית לתוכן הדף 
  • מבנה הכותרים בתוך האתר
  • קריאות האתר 
  • התאמה למובייל ריספונסיביות
  • קטעים שצריך לאנדקס
  • מאמרים שלקוחים מאתר אחר כדי שגוגל לא יחשוב שיש פה גניבה צריכים להיות מסומנים קנוניקל קישורים
  • מבנה התוכן
  • איזה מילות חיפוש התוכן משרת
  • איך התוכן משרת את האתר
  • איזה תוכן להעלות כדי לחזק מילות חיפוש שמובילות לאתר

 

  • הקמת קישורים לאתר על בסיס מילות מפתח מאתרים
  • הכנסת תוכן לרשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, quera , redit כדי לחשוף תוכן וקישורים לאתר

 

מה כדאי לקחת בחשבון לגבי SEO לפני בנית אתר

 לבנות נכון אתר שיהיה ממוקד וברור למנועי החיפוש צריך לקחת בחשבון לפני שלב הבניה את הנקודות הבאות

  1. מחקר מילות מפתח
  2. מחקר היררכית אתר (איך גוגל יודא שהאתר בנוי כשהתוכן החשוב מגיע לפני התוכן החשוב פחות.
  3. מחקר מתחרים באילו מילים, משפטים מושגים הם משתמשים ומה צריך כדי להתקרב אליהם או לעקוף אותם בדפי החיפוש
  4. האם המתחרים משתשמשים במילות מפתח בקידומים
  5. חיבור האתר לגוגל אנליטיק
  6. חיבור האתר לגוגל search console
  7. מהירות האתר במובייל ודסקטופ
  8. מבנה נכון של תמונות והגודל שלהם
  9. בנית דשבורד של
    1. מהיכן מגיעים הגולשים מיקום
    2. מה החתך של גילאי הגולשים
    3. מה הגיל של הגולשים
    4. איזה דפים ניצפים ביותר
    5. מה המשפך השיווקי המצופה כדי לאסוף ליד (הגעה מאיזה רשת, מייל, אתר, צט בוט, והתנועה אל הפורם שמקיים את הליד)
    6. מה קורה עם הליד (הולך למערכת CRM, טבלת אקסל, מניע שירשור של מיילים עם ערך) 

 

קישורים

אז מה זה SEO

בקצרה זה סך כל הפעולות שעושים על האתר, אם זה בטיפול בהגדרות טכניות , בנית תוכן, ועוד נקודות לעבודה על האתר מבפנים. או קישורים ובנית הפניות ותוכן לאתר מבחוץ (אופליין)

צ׳ק ליסט של 5 בדיקות פשוטות להבין אם איש ה SEO שלך זכאי לבונוס או בעיטה

מלא פרטים והצקליסט ישלח אליך