חיפוש

הקורס הזה נולד בעקבות שיחה שהייתה לי עם כמה מנכ”לים של עסקים קטנים ובינוניים. כולם חשבו שאם רק יפעילו קמפיין PPC – יתחילו לזרום לידים, העסק יתרומם, ותוך רגע הם יהיו סיפור ההצלחה הבא בכלכליסט.

אז יש לי שתי בשורות.

הבשורה הרעה? זה לא באמת עובד ככה.

הבשורה הטובה? זה בהחלט יכול לעבוד – אבל רק אם עושים את זה עם חשיבה, הבנה ותכנון.

שיווק שלא יוצא מהלב – פשוט לא עובד. שיווק שלא עובר ניתוח, בדיקה ושיפור – לא מתקדם לשום מקום.

וגם אם קמפיין אחד עבד מצוין – יום אחד הוא יפסיק. ככה זה, חוק האנטרופיה: כל מערכת, גם המשומנת והיעילה ביותר, נוטה להתבלות ולהתפרק אם לא מתחזקים אותה. לכן גם את מנוע השיווק שלך צריך לבדוק, לכוון, ולשפר באופן קבוע.

יצרתי כאן קורס קצר, פשוט, שמסביר בבהירות מה זה באמת שיווק בדיגיטל. באקדמיה, לומדים נושאים כאלה במשך שנתיים – פה תוכל לקבל את התמונה הרחבה בפרק זמן הרבה יותר קצר.

הוא אולי לא קורס אקדמי עמוק – אבל הוא בהחלט יפתח לך את הראש, וגם את הלב, לעבודה נכונה.

מוזמנים לצלול פנימה 🙂

אם יש לך עסק קטן או בינוני, אתה כבר יודע ששיווק זה לא קסם – זה תהליך.
אבל בלי מפת דרכים ברורה, גם הקמפיין הכי יפה לא יוביל לתוצאות.

בקורס הזה תלמד איך לבנות פאנל שיווקי (משפך) שעובד – מהשלב שבו הלקוח שומע עליך לראשונה ועד הרגע שהוא משלם ונשאר.

מה מחכה לך בקורס?

  • יותר מ־8 שיעורים ממוקדים עם סרטוני וידאו ברורים
  • הבנה עמוקה של איך לקוחות חושבים ומתנהגים ברשת
  • כלים לבניית תהליך שיווקי מסודר, מדוד ואפקטיבי
  • שיטות עבודה פשוטות שכל בעל עסק יכול ליישם

איך תצא מהקורס?
עם ידע פרקטי, שלב אחר שלב, איך לתכנן וליישם משפך שיווקי שיביא תוצאות אמיתיות – לא תחושת עומס, לא בזבוז זמן וכסף.

זה לא קורס באקדמיה. זה קורס מבעל ניסיון – לבעלי עסקים שרוצים להבין שיווק ולהשתמש בו נכון.

תוכן הקורס

זן ואומנות השיווק
2 נושאים
אומנות השיווק והבנת נתונים
מושגים בעולם השיווק
מהו שיווק בדיגיטל
מהו שיווק אורגני
מהו שיווק ממומן
מהו משפך שיווקי
TOFU – Top Of Funnel תחילת המשפך
1 נושא
מסמך עבודה ל TOFU
MOFU – Middle of the Funnel אמצע המשפך
1 נושא
מסמך עבודה ל MOFU
BOFU – Bottom of the Funnel סגירת המשפך
1 נושא
מסמך עבודה ל BOFU
סיכום שלושת השלבים של משפך שיווקי
טיפול בליד
מה זה USP
חיבור הנקודות
מפת הדרכים קדימה
איך בונים תקציב
2 נושאים
כמה להשקיע בכל ערוץ
כמה להשקיע בכל ערוץ
איזון בין לידים למכירה