הודות לקורונה, עולם המסחר האלקטרוני צבר תאוצה מרשימה מכירות רבות קורות אומנם בקניוני ענק כמו גוגל ואיביי או וולמארט אבל גם מאתרי נישה פרטיים של בעלי עסקים קטנים ובינוניים החלו לקבל יותר תנופה.
השנה, רבים מהעדכונים המובילים בחיפוש המקומי מגיעים ממנוע החיפוש של גוגל, אבל זה לא הפתעה.
גוגל הגיבה במהירות לשינוי הרגלי הקנייה של הצרכנים כתוצאה מהמגיפה ונשארה הכוח הדומיננטי בשוק מנועיי החיפוש בישראל.
גוגל נהנית כיום מנתח שוק של למעלה מ-92.4% בתחום מנועי החיפוש ברחבי העולם.
83% מהצרכנים המקומיים משתמשים בחיפוש Google כדי למצוא מידע על עסקים מקומיים ו-90% יבצעו רכישה תוך שבוע מהחיפוש הראשוני שלהם.
גוגל איפשרה 2 מיליארד קשרים כמו ביקורות והזמנות בין עסקים וקונים בארה"ב לחודש ב-2020.
מילות החיפוש
[לידי] עלו ב-100% בשנת 2021;
[עכשיו בקרבתי] מחפש ב-200% ב-2021
עם תוצאות שכאלה בעליי עסקים לא יכולים יותר להתעלם מחיפוש מקומי ומקידום אורגני מקומי לעסק שלהם, מספיק ש15 % מהחיפושים המקומיים יגיעו אליהם זה בדרך כלל גידול של 5 אחוז למחזור.
משמעות הדבר היא הבנת השינויים בחיפוש המקומי לאורך 2021 והתאמת אסטרטגיית ה-SEO המקומית שלך לשנת 2022 בהתאם. אז מה אתה צריך לדעת על העדכונים והשינויים הרבים של 2021?
חייבים שיהיה לעסק גוגל העסק שלי
כשגוגל מיתגה מחדש את Google לעסק שלי כפרופיל העסקי של Google, הכינוי החדש הגיע עם עדכונים ותכונות חדשות. אולי המשפיע ביותר היה שבעלי עסקים כבר לא צריכים לחפור באפליקציה או בפלטפורמה כדי לעדכן או לתקן את המידע עליהם. אפשר וכדאי להוסיף או לעדכן מידע ליצירת קשר, שעות פתיחה, להוסיף תמונות ועוד ישירות מחיפוש Google ומפות Google. מה שיקל מתמיד להשיג נוכחות חזקה בתוצאות החיפוש המקומיות.
חדשות מקומיות
גוגל הוסיפה קרוסלת חדשות מקומיות: כתבות חדשות מקומיות הרלוונטיות לשאילתות של משתמש, מופיעות כעת בראש ה-שורת חיפוש, מה שמקל על מציאתן תוך מתן נראות רבה יותר לעיתונאים ולפרסומים המקומיים.
קרוסלת סיפורים מובילים: מקורות חדשות מקומיים סמכותיים מופיעים לצד הפרסומים הגדולים, שפעם שלטו בחלק זה של ה-SERPs.
חדשות נוספות בחיפוש: גוגל שיפרה את יכולתה לחבר את החדשות לשאילתות נושא רחבות.
ציוצים מקומיים: פרסומים ועיתונאים מקומיים מופיעים בחדשות המקומיות עם ציוצים של טויטר שעוד לא כלכך פופולרי אצלנו אבל הולך ומתפתח ולא רק כתבות שפורסמו בעיתונות דיגיטלית.
מנוע החיפוש בינג גם עושה שינויים
קרוסלות הניתנות להרחבה מעניקות למשתמשים גישה למידע נוסף כאשר הם מרחפים מעל תוצאה.
תוצאות דמויות אינפוגרפיות (מידע בתמונות)מפתות כעת את המחפשים המשתמשים בשאילתות רחבות כדי לחפור עמוק יותר לתוך נושא.
הדגשים אינטואיטיביים מושכים פרטים כמו רשימות מרכיבים, ספירת קלוריות ומידע תזונתי מדף מבלי לדרוש מהמשתמש ללחוץ לאתר.
חיפוש חזותי משולב מאפשר למשתמשים לחפש חזותית פריטים בעלי מראה דומה על ידי לחיצה על כפתור החיפוש החזותי המשולב.
מדוע הדברים האלה חשובים לאנשי מקצוע קידום אתרים מקומיים?
בינג שילבה את אותם מושגים בתוצאות החיפוש המקומיות שלה.
במקום קרוסלת תמונה פשוטה או עובדות מבוססות טקסט, Microsoft Bing מספקת SERP עשיר מבחינה ויזואלית עבור שאילתות מקומיות המורכב ממשאבים רלוונטיים שנאספו ממפות Bing, תמונות מובילות, ביקורות מבקרים ומקורות אחרים.
שינויים אלה הפכו מיקוד של כמה מאמצי קידום אתרים מקומיים ב-Bing לפוטנציאל אטרקטיבי יותר. עסקים יצירתיים יכולים להחזיק במרחב החיפוש המקומי אם הם מוכנים להיות יצירתיים עם הזדמנויות החיפוש המקומי הרבות.
מאפיינים המספקים תשובות פרואקטיביות לשאלות
גוגל תמיד מחפשת דרכים לעזור לעסקים להתבלט ולספק טוב יותר שאילתות ולהשאר כמנוע החיפוש האמין ביותר.
תכונות כמו המאפיינים העסקיים כמו כשרות, או עסק בבעלות נשים, למשל, עוזרות למחפשים שמחפשים לתמוך בעסקים בעלי ערך משותף ליצור קשרים שכאלה.
בפברואר 2021, גוגל הוסיפה מאפיינים הקשורים לבריאות, בטיחות ומגפה לפרופילים העסקיים של Google.
עם הוספת המאפיינים הללו, עסקים מקומיים יכולים לשתף מידע על פרוטוקולי בטיחות ולפרסם שירותים משתנים או חדשים כגון איסוף ומשלוח ללא מגע ושירותיי קורונה על פי תו תקן.
Google כללה גם מאפיינים עבור פגישות מקוונות, הערכות, שיעורים מקוונים וטיפול דיגיטלי.
רישום שיחות, העברת הודעות וגישה לנתונים ותובנות חדשות בחיפוש ובמפות Google עוזרים לשמור על מעורבות הלקוחות בכך שהם מאפשרים לעסקים לעקוב אחר שיחות טלפון של לקוחות ולהגיב לשיחות שלא נענו.
כל אלה יכולים להיות שירות מויין לקידום עבור עסק .
אם לא הסתכלת על התכונות החדשות הרבות שזמינות בשנת 2021, זו אמורה להיות אחת ממשימות ה-SEO העיקריות שאתה לוקח על עצמך בשנה החדשה 2020.
שרות חדש האם יש בסטוק
הרבה חיפושים שואלים האם יש במלאי הגרף מראה שבשנה האחרונה היחס גדל פי שתיים משנה לפני
גוגל הבינה את זה ומאפשרת בעזרת הפלטפורמה של גוגל העסק שלי לקדם את המילים הללו
ביוני 2021, 50% מהקונים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לבדוק באינטרנט כדי לראות אם פריט קיים במלאי לפני שקונים את הפריטים שלהם לחג. אבל עוד לפני כן החיפושים עם הביטוי "במלאי" עלו ב-800%.
המשמעות היא שהוספת המוצרים שלך לפרופיל העסקי שלך ב-Google ושמירה על עדכון המלאי הם יתרון רב. ובכל זאת, זו יכולה להיות עבודה שגוזלת זמן – כזו שלא תמיד יש לעסקים זמן לה כשהמכירות עולות.
כדי להקל, גוגל הכריזה על שילוב Pointy.
עם תכונה חדשה זו, קמעונאים זכאים בארה"ב יכולים להוסיף את מלאי המוצרים שלהם בחנות באופן אוטומטי ל-Google.
לאחר מכן, הוא מתעדכן בכל פעם שאתה מוכר פריט, שומר על זמינות המוצר מעודכנת באינטרנט, כך שמחפשים תמיד יודעים מה יש לך במלאי. זה עדיין לא זמין בארץ אך בקרוב כנראה שגם זה יקרה אצלנו.
תשומת לב למובייל
סטטיסטיקת החיפוש של גוגל מספרת ש-76% מהאנשים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לחפש משהו בקרבת מקום במהלך היום, ו-28% מהם מביאים למכירה.
העצה הטובה ביותר לעסקים מקומיים שמקווים למשוך תשומת לב ממחפשים , לפי גוגל, היא להתמקד ביצירת חוויה חיובית בנייד.
האתר שלך צריך להיות מהיר וברור בנייד כמו בדסקטופ
בקיצור אם אתם מכינים לכם תוכנית עבודה ל2022 או לחודש הקרוב, גוגל העסק שלי חיב להיות בתוכה
ושם תודאו שיש מיקום
תמונות
שעות פתיחה
מידע על אתר האינטרנט טלפון
ומידע מה אתם עושים ולמה כדאי להגיע אליכם.