5 רעיונות איך לגרום למנוע חיפוש לשים לב אל התוכן שלך בקידום האתר

תוכן עניינים

כדי להיכנס למאגרי המידע של מנוע החיפוש, עליך להשתמש בכותרת אטרקטיבית שמהדהדת בקרב בני אדם וכוללת את מילת המפתח שאנשים מחפשים.

על מנת לדרג גבוה במנועי חיפוש ומידע, אתה צריך כותרת שתהדהד בקרב אנשים ותעזור להם למצוא את התוכן שלך. סוג זה של כותרת צריך לא רק לכלול את מילת המפתח שאנשים מחפשים אלא גם להיות קשורים ומעניינים.

שיטות נפוצות לעשות זאת

  1. שאלה
  2. אינפורמציה
  3. מספר כלשהו בתחילת המאמר
  4. רכילות
  5. עמדה ברורה

מחקר חדש של גוגל מצא שאנשים נוטים יותר ללחוץ על קישורים עם כותרות המכילות את הנושאים הללו.

כמו שכותבים פוסט באתריי הסושיאל

צריך לגרום לאנשים להתרגש ולאהוב את מה שהם קוראים.

שאלה

אנשים שנתקלים בשאלה שהם מתחבטים בה ישמחו לקרא מה ואיך אתה מתמודד עם השאלה הזו

זה עובד על עיקרון ישן מאוד מאז ימי המערה

מי אני ומי דומה לי ואני מעדיף למצא מכנה משותף עם אלה שדומים לי מאשר עם אלה ששונים ממני

אז אם אתה כותב את השאלה שגם אני מחפש לה תשובה אנחנו מאותו השבט

בא נראה איך אתה פתרת את השאלה הזו

שאלה מפעילה טריגר של הזדהות ושל עיניין

אינפורמציה

רוב האנשים מחפשים בגוגל אינפורמציה

״הדרך שלי להוריד את הכרס בקלות״

כולם יודעים את התשובה! תסתום את הפה תאכל פחות תרזה בודאות

אבל כולם הולכים לקוסמים מחשפים ומאמני כושר שיתעללו להם בגופה

למה

זה נשא למאמר אחר כבר, אבל אם נשאר מפוקסים נבין דהכותרת הזו זורקת לכולנו חכה

הנושא מעניין 99 אחוז מהאוכלוסיה בין הגילאים 9 עד 99 כולנו חיים עם איזה אידיאל יופי מורעב

ואם יש למישהו רעיון איך לעשות את זה בקלות

בלי להתאמץ ולהתעלם מהמקרר, או ללכת לקורס כושר, או לשלם הון תועפות לגוג של דיאטות אז לא נשקיע חמש דקות בקריאה?

מספר בתחילת המאמר

כולנו (רובנו לפחות ) שונאים מתמטיקה מאז שהתחלנו ללמוד אותה עם הבדידים המטופשים בכיתה ב

אבל למיספרים יש כוח

למיספרים יש בהירות קוסמית

מיספרים נותנים לנו מסגרת ובהירות מה אנחנו נקבל

כתוב 3 מתכונים לעוגת פרג

ואי זה מדהים בדיוק חיפשתי מתכון כזה אז 3 מתכונים במקום אחד ואי ואי איזה רווח

אז למה 3 ולא 2

יש איזה השפעה מאוד חזקה על אנשים במיספרים

שלוש חמש ותשע

גם בתימחורים כשיש את המיספרים הללו יש יותר קניות

למה

ככה זה כבר תחום של פסיכולוגיה בהיביוריסטית

ואני בתחום הטכני לא בפסיכולוגי אז לא אענה על זה עד שאקרא 99 מאמרים ואבין את הנושא למה

בינתיים תשמחו עלי תשתמשו במיספרים האל זה עובד.

רכילות

העידכון החדש של גוגל הפיל בדירוג 33 אחוזים מהאתרים של רופאי השיניים

מיד נתון כזה מייצר עיניין

יותר מזה שילוב של שאלה ורכילות מייצר קצר

יודע למה 33 אחוזים מאתרי רפואת השיניים נפלו בדירוג בשבוע האחרון

אנשים שמחפשים פיקנטריה ותשובות לא יכולים לעמוד בפני שאלה זו והם ינסו לקרא

עמדה ברורה ושלילית בנושא מסוים

״פייסבוק לא מאפשרת לעובדים שלה שנת צהריים! בגוגל אפשר לראות עשרות עובדים נחים בכורסאות בזמן הצהריים, גוגל ניצחה בתחרות תנאי ההעסקה״ (ברור שזה פייק ניוז)

מה חושב הקורא הממוצע הם לא מאפשרים להם שנ״צ

מוזר חייב להבין ולקרא על זה, וגוגל מה, הם מאפשרים ואלה אלה בהיטק איזה חיים דבש

כולנו אוהבים לדבר בסימני קריאה

ולקבל מידע ברור עם סימן קריאה.

והכי כיף להשמיץ, או לקבל מידע שאפשר יהיה להשמיץ איתו מישהו בזמן ארוחת הצהריים

5 הרעיונות הללו איך לכתוב כותרת שמושכת את העין יכולים גם לפגוע

הם על בסיס מחקרים והרבה קליקים על כותרות אבל כמו כל דבר צריך להזהר

אפשר לכתוב כותרות מהממות ומושכות את העין

אבל אם אין מאחוריי הכותרות האלה בשר והם סתם מלכודת של קליקים

גם הגולשים וגם גוגל יזהו וידחפו אותך לעומק הדף ה40 איפה שלא ימצאו אותך גם הבלשים של הימ״ר

אז המאמר צריך להיות עם בשר ותוכן שיתן לקורא סיבה לחזור ולקרא מה שכתוב באתר

ובסוף זה הכי חשוב. תוכן איכותי…

רוצה לצור קשר לקבל מאמרים על שיווק דיגיטלי ובנית אתרי מסחר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn