נפח
נפח חיפוש הוא כמות הפעמים הממוצעת שמישהו מחפש ביטוי ספציפי בכל חודש.
בדרך כלל, תבחר מילת מפתח עם נפח חיפוש גבוה. אבל מילת המפתח הזו צריכה להיות רלוונטית לצרכי הקהל שלך.
טיפ לחיים: צריך למצא איזון בין נפח חיפוש גבוה לבין מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך.
נפח מילות חיפוש הוא אמנם חשוב, אבל הבעיה היא שככל שהמילת חיפוש יותר קצרה התחרות עליה יותר גדולה, אם ניקח את הדוגמה של ארונות אמבטיה שנפח החיפוש של המילה היא 20 אלף חיפושים בחודש ויש 42 אלף דפים שמציגים את המילה הזו להגיע לדף הראשון יהיה קשה, במיוחד כשאין תנועה לאתר שלך וגוגל מתקשה להבין אם גולשים מוצאים תועלת בו. לכן כדאי לנסות להביא מילת חיפוש בעלת פחות חיפושים אבל עם יותר כוונה לפעולה.
רלונטיות של מילת חיפוש או הכוונה
הרלוונטיות עוזרת לאתר שלך להופיע בזמן הנכון במהלך החיפוש הנכון.
שים את עצמך בנעלי המבקרים העתידיים שלך. אילו שאלות הם היו שואלים? מה הם צריכים לדעת לפני שמחליטים להמיר או להכניס את הפרטים שלהם לטופס לידים או לדף מכירה?
טיפ לחיים: לקבלת ההשפעה הגבוהה ביותר והתוצאות הטובות ביותר, בחר מילת מפתח התואמת את צרכי קהל היעד שלך, בעלת נפח חיפוש מתון לא גבוהה ומתאימה לכוונת האתר והמוצר שלך.
מסתבר שאנשים שמחפשים מילות חיפוש בעלות זנב ארוך כלומר בין 3 ל5 ביטויים בתוך המילה לרוב ימירו יותר מאשר מילות חיפוש קצרות עם נפח נמוך.
מה המסע של הלקוח
לפעמים אנחנו מאוהבים במוצרים ושוכחים שאנחנו המוכרים לא הקונים
חשוב להבין מה רוצה הלקוח
- תחשוב כמו הלקוח
- מה הוא רוצה
- למה הוא רוצה את זה
- מה יגרום לו להשאיר את הפרטים אצלך באתר
- (בינינו כסף זול הוא לא תמיד פקטור)
- תמקד את עצמך למספר מילות חיפוש הגיוני 2-3 לדף ועד 12 לקמפיין ממומן
מילת מפתח ראשית – מילת מפתח יעד.
מילת מפתח משנית – מילת מפתח תומכת.
מילת מפתח שלישונית – מילת מפתח תומכת.
הערכת מילות מפתח: זכור – נפח חיפוש, תחרות ושלב המסע.
ודא שהמעקב אחר התוכן ומילות המפתח שלך מתבצע כדי לודא שמחקר מילות מפתח נכון ומשתלם לעסק שלך.
אל תהסס לתקן ולשפר עמדות