אתר אינטרנט משמש כיום ל 3 מטרות
- ליצור רושם
- מעין כרטיס ביקור של החברה או של האדם הרלונטי, משהו בסיסי שיאפשר למצוא מידע על החברה באינטרנט
- איסוף לידים
- אם כבר עשיתם מאמץ הרמתם אתר תאספו לידים (פניות מאנשים) כדי שיפנו אליכם לקבל שרות
- מכירות eCommerce
- מכירת מוצרים פיזיים
- מכירת מוצרים וירטואלים
- אפיליאציה (העברת תנועה לאתר צד ג שאצלו עיסקה תיסגר ובעל האתר המפנה יקבל כסף)
- מוניטיזציה בעזרת פרסומות באתר (גוגל אד סנס , טאבולה)
אז מה גורם לאתר לעבוד
ראשית ברור מה המטרה העיסקית של האתר, והאתר מקיים את המטרה העיסקית שלשמה הוא נוצר
אם ברור מה המטרה העיסקית של האתר ועדיין האתר לא מייצר מספיק ערך
האתר לא מביא מספיק לידים
האתר לא מופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש במילות המפתח הרלונטיות
האתר לא מוכר מספיק מהמוצרים
זה הזמן
- להמשיך לקרא
- להתקשר אלינו תן לנו לעזור לך בשביל זה אנחנו קמים בבוקר
7 נקודות מה זה אתר טוב
ערך לגולש
האם האתר מייצר מספיק ערך לגולש למשתמש (המשתמש זה לא אתה בעל האתר, אלה זה הגולש שמבקר אצלך באתר)
בנינו אף אחד לא נכנס לאתר שלכם כי אתם נחמדים חמודים מצחיקים וחכמים
נכנסים אליכם לאתר כי הוא עונה על צורך הוא מספק ערך, מידע או מוצר בצורה ברורה קלה ונגישה!
האתר נגיש למנועי חיפוש
יש באתר את כל מה שמנוע חיפוש צריך כדי להבין מה יש בו
סכמה עדכנית, מטא טייטל, מטא דיסקריפשיין, תוכן, קישורים, מבנה היררכי תקין
אם אין את הדברים האלה ומנוע החיפוש לא מבין אותך, איך יגיעו אליך אנשים
האתר מוגן
אם האתר שלך לא מוגן עם הצפנה בסיסית על כל אחד מהדפים
אם האתר שלך לא משתמש בהצפנה בזמן סליקה
אם האתר שלך לא מכיל את ההסברים לרגולציות הרלונטיות
למה שמישהו יסמוך עליך וישאיר פרטים?
עיצוב האתר
אתר מעוצב או לא זה נושא לויכוח פילוסופי, יש אנשים ששמים לב לדקויות של חריגה בפיקסל בין שורות, לעומתם יש כאלה שלא שמים לב שהתוכן מלא בשגיאות כתיב.
בין השוליים הקיצונים הללו יש מגוון גדול של אנשים שרובם רוצים אתר נעים לעיין בו ולקרא בו, ולקבל ממנו ערך.
אז אתר נקי פשוט ושבקלות ניתן למצא בו מידע יגרום לכך שאחוז ההמרה יעלה ואחוז הנטישה ירד
אתר נקי ופשוי בלי קפיצות ובלי התחכמויות
Keep IT Simple
אתר שהדפים בו עולים בזריזות ובפחות מ2 שניות במובייל
כוונת האתר
מי שניגש לאתר של אופניי מרוץ רוצה לקבל מידע על אופניי מרוץ ולא שהאתר מתכונן ועולה בשאלות החיפוש שקשורות לאופניי מרוץ ובסוף מדבר על תוספיי תזונה לאיש הברזל
אם כוונת האתר לא עולה עם התוכן בתוכו ואם לא ברור לגולש מה רוצים ממנו
האתר יחווה נטישות רבות ולכן גם לא יעלה בדירוג במנועי חיפוש
האם האתר נוח ונגיש במובייל
יש מושג שנקרא Mobile First כלומר תעשה את העיצוב למובייל ורק אחרי זה תעבור לעיצוב הדסקטופ
70 אחוז מהתנועה ומעל ל60% מהקניות קורות דרך המובייל
אל תתבלבלו זהו אחד הפרמטרים החשובים לקבל ערך. מהאתר שלכם
האם האתר שלכם מותאם למנועי חיפוש
שנים ניסו מנועי החיפוש בעזרת בינה ותבונה מלאכותית לבין מה כונת התוכן, אבל ללא הצלחה, לכן האלמנט של הסכמה נתפס ומתורגם לתוצאות עשירות במנוע החיפוש.
לא פשוט וקל להכניס תוצאות כאלו לדפים
צריך לדעת להבין איזה סכמה רלונטית לאיזה מקטע ולראות שמנועי החיפוש מזהים את הסכמה של הריויו ומגיבים אליה
זה לגמרי קידום אתרים אורגני טכני שמעט יודעים מה לעשות איתו
אם יש לך את כל אלה אשריך
אם לא
אז כדאי לעשות את השלבים הבאים
- להגדיר מה מטרת האתר שלך
- להכין דוח מילות חיפוש רלונטי למטרת המשתמש של האתר שלך
- לבדוק מה קורה מבחינה טכנית עם האתר שלך תבקש דוח סריקה של SEO לאתר
- להכין מיפוי תוכן לאתר של מאמרים ושל קישורים פנימיים וחיצוניים
- לבדוק מה קורה ברמה ההוליסטית עם האתר שלך, האם הוא מדבר עםרשתות החיפוש והרשתות החברתיות
- לפני כל אלה תתקשר אלינו אנחנו פה בשביל זה! תקצר את הדרך.
לא פשוט לקלוע למטרה,
צריך את הכלי המתאים
והחברה הנכונה
צרו קשר
נעזור לך לקפוץ רמה או שתיים.