למה לי לבנות אתר מסחר
בשנת 2020 העולם התמודד עם מצב קשה שרובנו לא הכרנו. שיתוק עולמי. שדות תעופה הושבתו, סגרים בכל העולם, חנויות סגורות, אנשים מבודדים בבתיהם. ובזכות זה עולם האון ליין ביצע קפיצה טכנולוגית יוצאת דופן. אלו שהשכילו לייצר לעצמם חנות וירטואלית טרם הקורונה – ובמהלכה הרויחו. אחרים פשטו את הרגל.
כשאת יזמית, אין אף אחד שיגיד לך איך לעשות את העבודה שלך. את זאבה בודדה. עליך להבין מה לעשות בעצמך, יזמות באינטרנט היא מהלך חדש וגלובלי, וימיה הם פחות מפסיק בדבר ימי האנושות. אבל יש הזדמנות מטורפת עכשיו!
ההזדמנות עכשיו היא היכולת לאמץ כלים לניתוח אסטרטגי שהיו בידי מעטים בעבר, והיום הם זמינים לכולנו. את אומנית או יצרנית של מוצר כלשהו? יש לך אתר ואת לא יודעת איך לנהל אותו? אין לך עדיין חנות אינטרנט? כדאי לך ללמוד פה על שופיפיי.
שופיפיי היא פלאפורמה שנבנתה על ידי שני חברה שהיתה להם חנות פיזית אי שם בשנות ה90 להשכרת ומכירת ציוד גלישה. כשהם ניסו לעבוד עם כל מיניפלטפורמות אז הם לא מצאו משהו שעונה על הצרכים שלהם. הם החליטו לפתח מערכת בעצמם.
היא היתה כלכך טובה שאנשים ביקשו מהם את הקוד.
הם הבינו את הרמז ופתחו חברה לבנית אתריי מסחר בלבד
היום המניה שלהם יותר חזקה מאיביי!!!
אתר אי קומרס – תעודת הזהות האינטרנטית שלך
בתכל'ס אתר זה אוסף של דפי ,HTML שמנגישים לנו טקסט ותמונות דרך מסך דיגיטלי – מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד.
אתר האינטרנט – דף ה HTML – הראשון אי-פעם הועלה לרשת על ידי טים ברנרס-לי בשנת 1991 והוא עדיין נמצא בארכיון האינטרנט. היום, עשרים שנה אחר כך, האינטרנט היא רשת בת מיליארדי דפי אינטרנט ואתרים שונים.
אתר בנוי משפת תכנות שנקראת HTML שהשפה הגרפית שלה נקראת CSS. מנועי החיפוש מתמקדים בקריאת השפה הזו, והיום השפה השולטת באתרים היא html גרסה 5.
לאתר יש מספר יתרונות
- את מעצבת אותו כרצונך. אף אחד לא יגיד לך איזה תוכן לשים באתר.
- את מסבירה על המוצר שלך בצורה הטובה והנכונה ביותר ואף אחד לא יטען שאת
לא עומדת בחוקי קניון למוצרים מבחינת דרופשיפינג או רגולציה או אמינות (הרשת מפוצצת בסיפורי אנשים שאמזון איביי ואטסי העיפו אותם כי לא עמדו בדרישות הדרקוניות שלהם). - התשלום שאת משלמת לסליקה באתר שלך היא הנמוכים ביותר בשוק כיום – 3-7 אחוז בלבד, שזה במקרה הגרוע חצי ממה שקורה בקניונים.
- באתר שלך את יודעת מי נכנס מתי מאיפה ואיפה הוא היה מידע ששווה זהב.
- כשיש לך אתר את יכולה להטמיע בו "פיקסל" ולעקוב אחר מי שביקר אצלך באתר ומאותו הרגע לרדוף אחריו בפלטפורמות החברתיות ובמנועי החיפוש, ואז גם עכבר נראה אריה בעיני לקוח הקצה
- אף אחד לא יסגור לך את האתר כל עוד תשלמי את דמי השימוש החודשי.
מאפיינים בסיסיים של אתר מצליח
- קל לנווט בו
- קל לשימוש במובייל (טלפון וטאבלט ).
- תוכן יחודי וענייני.
- קל להגיע בו למידע
- מאפשר חיבור קל לרשתות החברתיות.
- זמן עלייה מהיר
- מאפשר ליצור קשר עם בעליו
- עונה על חוקיי הקידום האורגני הבסיסיים שנפרט בהמשך
- מאפשר לימוד והבנה של מה רוצים בו הלקוחות (מחובר למערכות אנליטיקס)
הצעדים הבסיסיים להקמת אתר
- מחקר מילות מפתח: בניית ההיררכיה של האתר על בסיס מילות מפתח חזקות.
- הכנה : גרפיקה וצילום המוצר (4 תמונות לכל דף מוצר זה מספיק, לא להתפשר על פחות מ-3).
- הכנה תוכן כתוב (להתייחס לכל דף כאל הדף הראשון שמישהו רואה אצלך באתר והוא השגריר שלך).
- רישום לפלטפורמה
- הקמה ובניית דפים
- מוצר קטגוריות / קולקציות
- בנית דפי צור קשר, מי אני (בעל האתר או החברה).
- ובלוג עם 3 מאמרים לפחות
- נראות האתר ,
- תפריט. או היררכית האתר מבנה הקישורים?
- הגדרות האתר
- סליקה
- בניית תוכנית שילוח
- חיבור לדומיין
- פוליסי (הצהרות) האתר : שילוח, שימוש באתר, וכו
- חיבור לנראות האתר לאנשים מונגשים.
- חיבור למערכות האנליטיק למיניהן (גוגל לינקאדאין פייסבוק פינטרסט טאבולה ועוד) חיבור ל google search console & Bing
ישנם שתי אפשרויות להתקדם
ללמוד מקריאה וצפיה באינטרנט מאוסף חומרים שיש שם
לשלוח לי מייל שמבקש להכנס לרשימת מיילים שתעזור לך ללמוד להקים אתר בשישה ימים
אני אפתח לך אתר פיתוח למשך 21 יום, תוכלי להתאמן בו ולעשות בו כרצונך.
כשתסיימי או כעבור 21 יום האתר עובר מפיתוח להיות אתר פרודקשיין שלך!!
לאחר 21 יום אעביר את אתר הפיתוח לרשותך ותחליטי האם את רוצה לעלות לאוויר, או לוותר עליו.
אז שילחי לי הודעה ואת הפרטים הרלונטים דרך הפורום כאן למטה ואראה לך איך בונים אתר תוך 6 ימי עבודה
מחר תקבלי אימייל שיסביר איך עושים מחקר מילות מפתח ויתן לך גישה לאתר שלך
בהצלחה!!!! אופיר.