הכרות עם שופיפיי

תוכן עניינים

ההיסטוריה של שופיפיי

בשנת 2003, המייסדים טוביאס לוטקה וסקוט לייק היו מתוסכלים. היו להם קו של סנובורד למכור, אך הם לא הצליחו למצוא דרך מעשית לעשות זאת ברשת. אפילו פלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר באותה תקופה היו נוקשות מדי ומוגבלות בעיצוב, ולמרות הניסיון של לוטקה בתכנות, עדיין היה לו קשה להתאים אישית חנות ולשלב אותה בשירותים אחרים שהיו צריכים.

הם הבינו שיהיה להם יותר טוב ליצור בעצמם תוכנה גמישה שתספק את הפתרונות הדרושים להם. וכך הם עשו.

בסופו של דבר רעיון זה ניצח את ההתלהבות שלהם ממכירת סנובורד, והמיקוד שלהם עבר לפתיחת פלטפורמה נטולת מאמץ, כדי לעזור לעסקים למכור ברשת.

לאחר שנתיים של תכנון, פיתוח ושיפור התוכנה שלהם, הם התחילו את Shopify.

וכך בשנת 2006 יצאה החברה לעולם במטרה אחת: לשפר את המסחר באינטרנט עבור כולם.

הצמיחה המהירה של Shopify הפכה בסופו של דבר לפיתרון מסחרי מוביל.

בספטמבר 2015, לאחר ש- Amazon.com סגרה את שירות Amazon Webstore עבור הסוחרים,

אמזון בחרו ב- Shopify כספק ההגירה המועדף לפלטפורמה שלהם.

ללא ספק אחת הפלטפורמות הקלות והנעימות לשימוש יום יומי

מצגת על שופיפיי מתוך קורס שהעברתי במעוף

רוצה לצור קשר לקבל מאמרים על שיווק דיגיטלי ובנית אתרי מסחר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn