Search

השאר פרטים לקבלת עדכונים

הכרות עם שופיפיי או 5 דקות להבין איך לבנות אתר מסחר

תוכן עניינים

שופיפיי אתר אי קומרס / אתר מסחר מקוון

בתכל'ס אתר זה אוסף של דפי ,HTML שמנגישים לנו טקסט ותמונות דרך מסך דיגיטלי  – מחשב נייח, מחשב  נייד, טאבלט או טלפון נייד.

אתר האינטרנט – דף ה HTML – הראשון אי-פעם הועלה לרשת על ידי טים ברנרס-לי בשנת 1991 והוא עדיין נמצא בארכיון האינטרנט. היום, עשרים שנה אחר כך, האינטרנט היא רשת בת מיליארדי דפי אינטרנט ואתרים שונים.

אתר בנוי משפת תכנות שנקראת HTML שהשפה הגרפית שלה נקראת CSS. מנועי החיפוש מתמקדים בקריאת השפה הזו, והיום השפה השולטת באתרים היא html גרסה 5.

לאתר יש מספר יתרונות

  1. את מעצבת אותו כרצונך. אף אחד לא יגיד לך איזה תוכן לשים באתר.
  2. את מסבירה על המוצר שלך בצורה הטובה והנכונה ביותר ואף אחד לא יטען שאת
    לא עומדת בחוקי קניון למוצרים מבחינת דרופשיפינג או רגולציה או אמינות (הרשת מפוצצת בסיפורי אנשים שאמזון איביי ואטסי העיפו אותם כי לא עמדו בדרישות הדרקוניות שלהם).
  3. התשלום שאת משלמת לסליקה באתר שלך היא הנמוכים ביותר בשוק כיום – 3-7 אחוז בלבד, שזה במקרה הגרוע חצי ממה שקורה בקניונים.
  4.  באתר שלך את יודעת מי נכנס מתי מאיפה ואיפה הוא היה מידע ששווה זהב.
  5. כשיש לך אתר את יכולה להטמיע בו "פיקסל" ולעקוב אחר מי שביקר אצלך באתר ומאותו הרגע לרדוף אחריו בפלטפורמות החברתיות ובמנועי החיפוש, ואז גם עכבר נראה אריה בעיני לקוח הקצה
  6. אף אחד לא יסגור לך את האתר כל עוד תשלמי את דמי השימוש החודשי.

מאפיינים בסיסיים של אתר מצליח

  • קל לנווט בו
  • קל לשימוש במובייל (טלפון וטאבלט ). 
  • תוכן יחודי וענייני. 
  • קל להגיע בו למידע 
  • מאפשר חיבור קל לרשתות החברתיות. 
  • זמן עלייה מהיר
  • מאפשר ליצור קשר עם בעליו
  • עונה על חוקיי הקידום האורגני הבסיסיים שנפרט בהמשך
  • מאפשר לימוד והבנה של מה רוצים בו הלקוחות (מחובר למערכות אנליטיקס) 

הצעדים הבסיסיים להקמת אתר

  1. מחקר מילות מפתח: בניית ההיררכיה של האתר על בסיס מילות מפתח חזקות. 
  2. הכנה : גרפיקה וצילום המוצר (4 תמונות לכל דף מוצר זה מספיק, לא להתפשר על פחות מ-3).
  1. הכנה תוכן כתוב (להתייחס לכל דף כאל הדף הראשון שמישהו רואה אצלך באתר והוא השגריר שלך). 
  2. רישום  לפלטפורמה
  3. הקמה ובניית דפים
    1.  מוצר קטגוריות / קולקציות
    2. בנית דפי צור קשר, מי אני (בעל האתר או החברה). 
    3. ובלוג עם 5 מאמרים לפחות
  4. נראות האתר ,
    1. תפריט. או היררכית האתר מבנה הקישורים?
  5. הגדרות האתר
    1. סליקה
    2.  בניית תוכנית שילוח
    3. חיבור לדומיין
    4. פוליסי (הצהרות) האתר : שילוח, שימוש באתר, וכו
    5. חיבור לנראות האתר לאנשים מונגשים.
  6. חיבור למערכות האנליטיק למיניהן (גוגל לינקאדאין פייסבוק פינטרסט טאבולה ועוד) חיבור ל google search console & Bing

ההיסטוריה של שופיפיי

בשנת 2003, המייסדים טוביאס לוטקה וסקוט לייק היו מתוסכלים. היו להם קו של סנובורד למכור, אך הם לא הצליחו למצוא דרך מעשית לעשות זאת ברשת. אפילו פלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר באותה תקופה היו נוקשות מדי ומוגבלות בעיצוב, ולמרות הניסיון של לוטקה בתכנות, עדיין היה לו קשה להתאים אישית חנות ולשלב אותה בשירותים אחרים שהיו צריכים.

הם הבינו שיהיה להם יותר טוב ליצור בעצמם תוכנה גמישה שתספק את הפתרונות הדרושים להם. וכך הם עשו.

בסופו של דבר רעיון זה ניצח את ההתלהבות שלהם ממכירת סנובורד, והמיקוד שלהם עבר לפתיחת פלטפורמה נטולת מאמץ, כדי לעזור לעסקים למכור ברשת.

לאחר שנתיים של תכנון, פיתוח ושיפור התוכנה שלהם, הם התחילו את Shopify.

וכך בשנת 2006 יצאה החברה לעולם במטרה אחת: לשפר את המסחר באינטרנט עבור כולם.

הצמיחה המהירה של Shopify הפכה בסופו של דבר לפיתרון מסחרי מוביל.

בספטמבר 2015, לאחר ש- Amazon.com סגרה את שירות Amazon Webstore עבור הסוחרים,

אמזון בחרו ב- Shopify כספק ההגירה המועדף לפלטפורמה שלהם.

ללא ספק אחת הפלטפורמות הקלות והנעימות לשימוש יום יומי

רוצים ללמוד איך להקים לבד אתר שופיפיי שלחו לי מייל אעביר לכם את המידע.

מצגת על שופיפיי מתוך קורס שהעברתי במעוף

לוגו שופיפיי

צ׳ק ליסט של 5 בדיקות פשוטות להבין אם איש ה SEO שלך זכאי לבונוס או בעיטה

מלא פרטים והצקליסט ישלח אליך